2016. július 17., vasárnap

Képpótlásaim ;)

Én kis kertem #8.

Elsőként a mostanra már igencsak kicsi kertemről hoztam néhány képet.

A madármályva már egész nagy :)

és virága is volt már (lesz is még - remélem).
Az aloe verámról még nem sikerült normális képet felraknom, ő ilyen nagy már!
Paradicsom palánták (a két legszebb)
A kis kert (maradéka)


Rend a lelke... #2.

Erről múltkoriban már szóltam pár szót. Lényegében első körben mindent kiselejtezel, ami már nem kell, nem jó, nem használtad már ezer éve, majd utána szépen rendet raksz, és majd az - remélhetőleg - évekig úgy is marad. Akit behatóbban érdekel, keressen rá: Konmari módszer. Természetesen én ezt is kissé módosítva alkalmazom, mint mindent, de tényleg sokkal nagyobb a rend, és átláthatóbb minden.

Először összeírtam szépen mindent (bár erre van egy hasonló előregyártott nyomtatható lista, se nekem az nem felelt meg).
Ahogy azt már az előző bejegyzésben írtam, a zoknis - fehérneműs fiókokkal kezdtem.

Majd jöttek a felsők (én csak simán beraktam őket a polcokra, legfelül az ujjatlanok, alatta - ez van a képen - a rövid ujjú pólók, és legalul a hosszú ujjú pólók).

Ez a harisnyás - leggingses fiókom, de mivel ebben még volt bőven hely, ide kerültek az övek, fürdőruhák és egyebek is.

Ez csak egy részlet a nagy szekrényből, itt laknak a nadrágok, szoknyák, pulóverek, kardigánok. Legalábbis ezen a polcon... Alatta a törölközők és mindenféle ágyneműk. Felette párom cuccai, a gyermeké pedig külön komódban. Ez még nincsen kész, mert szeretnék térelválasztókat bele, amitől kicsit kulturáltabban tudok majd pakolni, de egyelőre jó így.
Vettem a szekrénybe ilyen kristályos illatosítót is. várni kell rá 24 órát mire érezni lehet, de most már nagyon szuper. Mindenkinek ajánlom, gyermek komódjában is van - ott vaníliás - tescoban sacc 500 forint.
Erről is csináltam képet, de végülis meggondoltam magam, és majd ha kész az egész konyha, akkor rakom csak fel, de már mindenhol X van :)
Ez az én saját fiókom. Nem túl nagy, de kéznél van benne MINDEN! A bizonyítványaim, a költségvetéses füzet, a tollaim, a szemüvegem, post itek, meghatalmazások, számológép, minden. Jelenleg néhány csekk is (igen, az van montírozva), de a home office rendszerezésnél ezek is helyre kerülnek majd.
Ezt magamnak írtam, egy gyors összeírás arról, hogy első körben mit szeretnék még beszerezni majd.


Wreck this journal #2.

Írtam, hogy megpróbálok egy-két lapot felrakni majd belőle ahogy szépen lassan gyarapodik. Persze ez a napló sosem lesz készen, sőt a most felrakott képek között is van olyan, ami ugyan kész, de mégsem.

Maga a könyv
Igen, ez elég szegényes lett, de mint írtam, még nincsen kész.
Magunknak kell beszámozni az oldalakat. Természetesen az első oldal nem az első oldal, hanem kb. a 10, de ez senkit sem zavar. Én sajátos módját választottam az első oldal megjelölésének. És a másik oldalon sem elhanyagolható, hogy az anyagok szóból mit hoztam ki... :)
Ami nem látszik egészében oldal, oda is át fog terjedni a minta, de egyelőre lusta voltam folytatni...
Mivel itt a csíkok eltakarják az "utasítást", így én azt is ráragasztottam újra.
Van még 3 megkezdett oldalam, a következő bejegyzésnél majd ők következnek.


Egyéb

Ugyan nem ígértem, hogy felteszem, de gondoltam, ha már ilyen szépen összebarátkoztunk, feldobom az én e-cigi készülékem. Ennek az a sztorija, hogy írtam, cseréltünk párommal. Jobban mondva ő cserélt, én meg megörököltem az övét. Aztán ő megint cserélt, én meg maradtam a réginél, hiába próbált rábeszélni. Majd amit használtam, 2 nap alatt 2 patront tett tönkre út közben, így végülis mégiscsak lecseréltem én is. És nem bántam meg, csupán meg kellett szokni. Íme:

Tudom, hogy a kép minősége nem jó, elnézést kérek, így sikerült.
Illetve elkezdtem horgolni. Már egyszer régen próbálkoztam vele, de nem arattam nagy sikereket, egyszerűen nem akart egyenletes lenni. Most újra elővettem a dolgot, és igen, végre jól megy. Persze még korántsem profi, de elsőre nem rossz. Ez egy sál lesz télire a gyerkőcnek. Még csak félkész, de büszke vagyok rá. A fekete után jön rá még ugyanennyi szürke.

1,5 méter hosszú (tudom, nem hosszában kellett volna csinálni, de most már így lesz).
Éééés, sikeresen beiratkoztam egy felsőfokú OKJ-s tanfolyamra, de erről majd később ;)

2 megjegyzés: