2016. május 12., csütörtök

CarbonaraCsirke

Kedden úgy döntöttem, hogy valami gyors, mégis laktató eledelt szeretnék az asztalra varázsolni. És percekig csak bolyongtam a Tescoban este 8 körül, hogy mi is legyen az a valami. Igen, este 8, én akkor főzök vacsorát... napközben rengeteg dolgom van, kövezzetek meg!

Az eredeti elképzelés az volt, hogy veszek fél kiló csirkét, felkockázom picire, kis olajon megpörkölöm, majd nyakon öntöm készen kapható szósszal. De ahova járok Tesco, ott éppen áruház átvariálás van, hogy az olyan gyökerek, mint én, akik régóta járnak oda, garantáltan ne találjanak meg semmit, mert eddig az 5. sorban volt, most meg a franc tudja hol. Ez az az időszak, mikor a csirkét még megtalálod, de a szószt már nem. Így is lett...

Úgyhogy feladva az eredeti tévképzetet, vettem egy carbonara alapport, és azzal kezdtem valamit. Merthogy csirkéből bármikor tudok bármilyen laktató és finom eledelt varázsolni. És nem szoktam dícsérni magam, de ez valami hihetetlenül jó lett, el is fogyott az egész egy szuszra.

Íme a kész alkotás
A fogyókúrázó párom külön hasfájására rizst készítettem mellé. Szerencsére most már azt is profi módon készítem, csak nem szeretem, mert sokáig tart és odafigyelős.

Csütörtökön emelt biosz után pedig ötletmentesen kódorogtam a közeli Intersparban, közben többször is megszállt az "Aha!" érzés, de mindig hiányzott valami hozzávaló, így aztán úgy döntöttem, hogy ha tetszik, ha nem, tésztasalátát fogok tálalni. És így is tettem! Ma is azt esszük, annyi lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése