2016. május 18., szerda

Én kis kertem #2

10 nap alatt sokat változott a kis kertecske. Igaz, többet változott volna, ha alkalomadtán a nap is kisüt, de mindegy. Így is szépen fejlődik. A mai fotósorozatból is sikeresen kihagytam egy növényt, amiről a múltkor sem írtam, ez pedig a sarokban üldögélő aloe vera. Sajnos nehezen viselte a tavaszi kiköltözést, pedig a telet viszonylag jól viselte a fürdőben. Remélem összeszedi magát, amint kisüt a nap. A paradicsomok második felét még mindig nem tudtam átültetni, mert sosincs elég meleg hozzá. Kezdek aggódni, hogy így nem sokáig húzza.

Majdnem 1,5 hónapos paradicsom palánták
Szépen növekednek a kis paradicsomok, látványos 10 napon vagyunk túl.
A madármályva is szépen növekszik, már a lakásból is látom majdnem az összes levelet.
Ezt a szárat fényképeztem le a múltkor is magában. Ugye mennyi nőtt? :)
És a virág, amiről a múltkor írtam, hogy nem tudom hogyan nevezik, és amelyik valamiért nem úgy nő, ahogyan kellene neki. Hivatalosan már ereje teljében kellene lennie, de idén furcsán virágzik...

Ha minden igaz, ő a jácint...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése