2016. május 31., kedd

Gond-olatok #2

Én kis kertem #5

Most vasárnap lesznek 2 hónaposak a paradicsom palántáim. Képet majd legközelebb hozok, most nem volt időm rá. 4 db-ot már át is ültethettem a végleges cserepébe egyedül, rájuk már nem vár több költözés. Remélem hamarosan a többi is eléri azt a magasságot és életerősséget, hogy cserepesedjen végre. Nagyon aranyos minicserepeket (16 cm) vettünk nekik ma a Sparban. Így persze nagyobb helyet foglalnak az erkélyen, de ezáltal kissé kertesebbnek tűnik az egész. Majd meglátjátok!


E-cigi

Lassan egy hete váltottunk e-cigire, és eddig nagyon meg vagyunk elégedve. Úgy a harmadik-negyedik napon megpróbáltunk elszívni egy hagyományos szál cigarettát, de annyira borzalmasan rossz volt, hogy inkább elnyomtuk. Furcsa érzés volt, mert hasonlóan rettenet íze volt, mint mikor az ember életében először gyújt rá. Spórolni még nem nagyon tudtunk, mert egyelőre betáraztunk folyadékból... Na de majd nemsokára!
Már érzem az embereken a buszon a cigi szagot, és nehezen bírom, mikor közvetlen mellettem dohányzik valaki. Párom már fulladás nélkül feljön a harmadik emeletre, én is kissé könnyebben, bár nálam egészségügyi probléma is közrejátszik.


Érettségi #3

Ma megtekinthettem az emelt biológia írásbeli eredményemet.... Lehet, jobb lett volna, ha nem teszem. 40-42%-ra saccoltuk, de sajnos csak 31% lett. Úgyhogy csütörtökön nagyon össze kell kapnom magam, hogy elérjem a célom. De ha nem sikerül, már készülök egy B tervvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése