2016. május 26., csütörtök

Változás

Először nagyon érdekelt a dolog, és biztos voltam benne, hogy majd szerzek egyet. Aztán ahogy egyre jobban bejött a köztudatba, és egyre több embert érdekelt, lankadt a lelkesedésem. Majd mikor változtattak törvényileg a dolgokon, úgy döntöttem, hogy majd veszek egyet, ha már nem lesz olyan nagy szám. De nem így lett.

Én ezt a típust használom
Néhány napja párom hazaállított egy e-cigivel. Kipróbáltuk, és nagyon kellemesen csalódtunk mindketten. Másnapra már biztos voltam benne, hogy én is veszek egyet, csak a lájtosabb verziót, mert ami neki van, az nekem soknak bizonyult. Párom nagyon erős, én közép-erős dohányos vagyok. Szégyen, de 13 éve már, hogy dohányzok, ő is akörül. Most már 3-4 napja szívjuk az e-cigit, 6-os folyadékkal, és azóta egyikünk sem gyújtott rá normál cigarettára. Napi 2000 forintot spórolunk, nekünk megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése