2016. szeptember 29., csütörtök

Helyzetjelentés

Még élünk, még létezünk! De nagyon fárasztóak a hétköznapok, mióta elkezdődött az óvoda. Meg az iskola. Elméletileg több időmnek kellene lennie így, hogy a gyermek 8-tól 5-ig az oviban tengődik, de (valószínűleg) pont ezért van kevesebb. Reggel 6-kor fel kell kelni, észhez kell térni, ruhát összekészíteni, kávézni, miegymás. Jobb esetben a ruha részét este elintézem, hogy reggel csak öltöztetni kelljen, de vannak még e téren hiányosságaim. 7-kor ébresztem a gyermeket, aki szerencsére annyira gyorsan felpörög, hogy elgondolkodtam, később is kelthetném. 8-ra már az oviban vagyunk egy röpke 20-30 perces séta után. Mire kilépek az intézményből, egyed 9... Hazajövök, kitakarítok, megiszok még két kávét, aztán kezdődhet a nap. És mindig van mit csinálni. Mire leteszem a fenekem egy picit, azon kapom magam, hogy fél 5 van és indulhatok a törpéért. Ha a műanyag motort is viszem magammal, akkor a visszaút még hosszabbra nyúlik. Általában 5-től fél 7 - 7-ig van egy kis időm szusszanni, aztán vacsi, pancsi, alvás. Ilyenkor még egyszer gyorsan kitakarítok, és ki is dőlök. Este 10-nél nem bírom tovább. Ellenben...

Az anyasétáltatás világbajnoka :)


Gotfrid nagyon szeret óvodába járni! Ha reggel azzal ébresztem, hogy menni kell oviba, azonnal kinyílnak a szemei. Már tudja, merre kell menni - ami egyébként nem nagy dolog, mert csak 2x kell kanyarodni - és vidáman sétálunk be. Az első héten még sírt, mikor haza akartam hozni, mostanra ez megszűnt. 2 fiú barátja már biztosan van, de tegnap reggel például két kislány veszett össze rajta (nem lehet elég korán kezdeni). Eddig probléma sem volt vele, egyedül azon ment a fejvakarás 1,5-2 hétig, hogy nem éri fel a vécét, mert kicsi, és hogyan orvosoljuk a dolgot. Pedzegették, hogy tanítsam meg állva pisilni, de ez az itthoni vécénél kissé nehézkesen megy. Főleg, mivel ebben nem igazán van gyakorlatom. De az elmúlt időszakban emiatt sem szóltak már. Kezdő ovis szülőknek jelzem, hogy a fehér színű cipő még a csoportszobában sem túl nyerő ötlet, minden pénteken jön velünk haza tisztításra.

Az is rutinunk lett a fiatal úrral, hogy szeptember 1-je óta minden reggel készítünk oviba menős fényképet. Ha meglesz az ehavi adag, lehet, hogy közzéteszem egy montageban. De ez még nem biztos.

Úgy egyébként minden szuper, megvagyunk. De sajnos megritkulnak a bejegyzéseim, mert egyszerűen nincs rá időm. Sokszor írni sincs miről, mert mire oda jutok, elfelejtem, hogy mit szerettem volna. Azért hoztam egy szokásos címkét is ;)


Én kis kertem #11.

A madármályvából csupán 1 db virágtalan tő élte túl a gondoskodásomat, őt még anno beültettem 2 paradicsom közé. Érdekes módon, ugyan nem növekszik, de nagyon jól érzi magát. Paradicsomból összesen 3 tő élt túl. Az is nagyon szépen legyökerezett, ami eltört tőben, ellenben a gyökér része nem érdekelt a továbbiakban, ő köszöni szépen, megunta. Mivel az időjárás kissé lehűlt, így az egész bagázst becipeltem a fürdőszobába telelni. Felraktam őket a helyükre, és szembesültem a problémával, hogy magasabbra nőtt, mint kellett volna. Az egyiknek le is tört a teteje, azt földbe dugtam, már ő is szépen legyökerezett és virágzik. Összesen 3 termés van, ebből 1 már egész nagy, a másik kettőből csak most kezd lenni valami. No de majd jövőre.

Tényleg, azt nem is írtam, hogy a fürdőszoba végre fehér :) De itt jól látszik! ;)


Az a kis izé (pár db levélke) a paradicsom mellett a madármályva maradéka

Az aloe vera viszont kifejezetten jól érzi magát a fürdőben idén is
Az aloe vera sem kicsi, de az összes paradicsom ilyen hatalmas nagyra nőtt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése