2016. október 19., szerda

XX. bejegyzés! :)

Én magam is meglepődtem azon, hogy ez a 20. bejegyzésem! Hogy ez sok vagy kevés... döntse el mindenki maga. Részemről passzolom. :)

2 hete pénteken már éreztem, hogy valami nem egészen olyan, amilyennek lennie kellene, de gondoltam megint kaptunk az oviból valami lájtos vírust. Hétvégén már felkelni is képtelen voltam, mindenem fájt (szó szerint, még a hajam is, ez nem vicc). Én, aki csak a legvégső esetben vesz magához gyógyszert, most halomszám kapkodtam befele a paracetamolokat, orrcseppeket, köptetőket. Na meg persze a zsebkendőket. Voltak pillanataim, mikor azt hittem, megpusztulok, szóval tényleg nagyon nem voltam jól. Hétfőn reggel csörgött az óra, sokáig gondolkoztam azon, hogy felhívom az ovit, hogy nem megyünk, mert nem voltam benne biztos, hogy sikerül megtennem az utat oda-vissza. Aztán végülis erőt vettem magamon. Szerdán szóltak bent, hogy nagyon folyik az orra, csütörtökön pedig már a gyerek se ment sehová. Gondoltam a hétvégén csak kifekszi, hiszen hihetetlenül gyorsan gyógyul mindig. Hétfőn gyerekorvosnál voltunk, mert nem javult. A doki szerint ami benne bujkálhatott, eltűnt, és már csak allergiás. Kapott gyógyszert, ha látványosan javul, minden oké, ha nem, akkor nem az. Az utóbbi jött be, nem allergiás. 2 nap múlva kellett visszamennünk, akkor már az orvos is látta a orrában a váladékot, felírt antibiotikumos orrcseppet, és ha esetleg vasárnapra sincs változás, akkor antibiotikumos fürdőt. Ez utóbbit szerencsére nem kellett kiváltanunk, most hétfőn már ment oviba. Kicsit még köhécsel, de ez már semmi. Én ma már egészen jól vagyok, de kellett hozzá 2 és fél hét.

És ehhez az egész betegeskedéshez hozzá jön pluszban, hogy az egyik bölcsességfogam a rosszullétem talán 3. napján ripityára tört csak úgy, minden előjel nélkül. Természetesen betegen nem lehet fogorvoshoz menni, úgyhogy még mindig nem sikerült eljutnom. Ma meg már nem fáj, úgyhogy azt hiszem még pihentetem egy darabig.

Az egész történet előtt volt az oviban egyéni és csoportos fényképezés. Semmi hír róla... pedig nagyon kíváncsi lennék rá! :)

A héten voltam a munkaügyi központban is. Elég ciki volt, mikor várakozás közben jött rám a száraz köhögés, viszont hirtelen több helyem lett. Csak regisztrálni szerettem volna egyébként, de egyből megörült az ügyintéző, mert volt egy olyan munkalehetőségük, amihez az én szakmám szükséges, úgyhogy a héten megyek munkaügyben társalogni. Remélem sikerül megegyeznünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése