2016. október 26., szerda

Betegek vagyunk... ismét :/

Ismét betegek vagyunk. Nem, ez nem új fertőzés, ez az a bizonyos bakteriális dolog, ami 1 hónapja keseríti az életem. Már-már úgy tűnt, végre meggyógyulok, aztán végül visszaerősödött. Tegnap délután az óvodában is azzal fogadtak, hogy jobb lenne, ha a gyermek inkább itthon lábadozna. Mivel ma vizsgázni megyek, és a gyermekorvos is pont akkor rendel, mikor én írni fogom az okosságokat, ezért majd holnap viszem (valószínűleg). Bár azt beszéltük, hogy jövőhéten úgyis itthon lesz, ezt a két (mával együtt 3) napot már bírják ki bent. Az orvos sem tud ennél többet tenni úgysem. Szóval most egy kicsit megtelt a hócipellőm, de mindegy. Majdcsak meggyógyulunk valamikor.

Tegnap egyébként megkaptuk a fényképrendelő lapot, már gondolkozunk, hogy miből mennyi kellene. Sajnos kissé látszik, hogy aznap - mikor fényképezték - már kezdődött a betegsége, de azért lettek jó képek. Ha megérkezik a normál méretű kép, felteszem ide.

Az Én kis kertem projekt a télre lezárult, a paradicsom nem vette jó néven a költözést, úgyhogy közös megegyezés alapján hagytam kiszáradni. Ebben nagy szerepet játszott, hogy a kapott vizet sem óhajtotta már meginni. Ellenben az az egy darab termés, amiről képet is raktam fel, gyorsan még beérett, hamarosan leszedem és megnézzük a belsejét.

Más most nagyon nincsen... Próbálok rendbe jönni. Ma pedig 2-re megyek írásbeli vizsgára.

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy idetalaltam. :) remélem a drukkom érezted és sikerült a vizsga! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Jó, hogy idetaláltál :) Bár én nem frissítek olyan aktívan, mint Te, de igyekszem.
    Éreztem a drukkot, köszönöm! Háromnegyed óra alatt végeztem, nem volt olyan nehéz. Majd 8-án kiderül. Írok róla ;)

    VálaszTörlés